torsdag 5 mars 2009

Gedda

Första dagen på gymmet. Musklerna ömmade och andan var i halsen. Jag "pumpade". Sen fick jag varma handdukar, balsam, tvål och schampo. Lyxigt. Passade också på att ta mitt blodtryck. 128 genom 54 eller hur dom säger och om jag minns rätt. Ska tydligen vara rätt hyfsat.

Har kommit på vad jag ska se fram mot. På kort sikt: Dave's fest på lördag. Jag hoppas att hans svenska tjejkompis är där, annars hoppas jag på en stadig puls och en rejäl fylla. På ännu kortare sikt: Ska se om jag kan få tag på lite tuggtobak. Det hade inte varit fel. På lite längre sikt: Söndagen ska enligt väderprognosen bjuda på 19 grader och sol. Det blir promenad. Okej. Och nu till det stora. Jag kom på det i dag. Men det har byggts upp under en tid. Jag ska köpa motorcykel. Ska ha en från slutet av 70-talet, eller början av 80. Fixa körkortet och sen är det jag som plöjer landsvägarna i sommar. Så jag längtar.! Hoppas bara att jag inte ändrat mig till jag kommer hem.

Nu ska jag läsa några kapitel "Snabba cash". Som jag vill nämna i förbifarten tycker suger ganska mycket än så länge. Jag vill veta vad som hänt med systern!! Börjar bli trött på att höra om kokain hela tiden. Är bergis på att Radovan har något med systerns försvinnande att göra, och till slut kommer både JW och Jorge att stå utanför hans dörr med avsågade hagelbrakare. Hoppas att det är så.

Hörde Florence Valentins nya låt "Spring Ricco". Tyckte den kändes ganska trist, på ett sådant sätt som gör att skivan kommer att vara cp-bra. Samma grej som med Håkan Hellströms "För sent för Edelwiess". Som jag tycker är hans bästa skiva. Men där singeln var intetsägande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar